Ovant

Idag blev saknaden så mycket mer påtaglig än tidigare... Vet inte varför men helt plötsligt kände jag mig bara ensammast i världen och jag kan inte med bästa vilja bli kvitt känslan.
Det känns jättekonstigt och på gränsen till skrämmande!

Tänker på dom andra orden, dom som säger att det inte är så och försöker komma överens med mig själv om att våga lita på att det faktiskt är sanningar... det är ju faktiskt inte svårare än så... det är bara att våga lita på det som sägs.

När allt kommer omkring känns det heller inte lika tungt att veta att jag ska jobba imånn, den här hemmakvällen var precis vad jag behövde... har egentligen inte gjort nått alls och ändå har tiden flugit iväg för mig!
Har precis tömt en gigantisk temugg och börjar faktiskt längta efter att få sova... =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror alla har såna dagar ibland...när man känner sig ensamast i hela världen. Tur att man oftast kommer på bättre tankar...

Å jag läser din blogg varje dag så mig slipper du inte undan iaf! ;-)

Ha en bra dag!

2008-10-12 @ 12:40:30
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0