Mitt nya projekt


Önskar att jag var lite av en trollkarl och kunde säga att jag tänkt gör en guldskimmrande väggmålning av detta, tyvärr kan jag inte göra det, utan istället får jag säga som det är...

Jag har fått anledning att tro att jag faktiskt inte har en aning om hur stor tomt jag har och om det är som jag börjar misstänka, att den är större än jag trott så känns det vettigt att ta reda på det nu innan jag får nya grannar... det räcker med att jag platsar i outsiders, jag behöver inte vara med i grannfejden också! :S
Nu ska jag alltså klippa till jättefina snören som överens stämmer med måtten på tomtkartan som jag så lägligt hittade när jag städade i tidningstället, därefter ska jag ge mig ut på mina ägor och leka följa snöret för att då se vart jag hamnar! Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0