Mitt dagsverke

Igår fick jag min nya sadel till cykeln, så nu kan jag fara omkring utan att bli blöt i baken =)  Det var tur det, för jag var lite långsam i morse och hade aldrig hunnit gå fram till sektionen!
Har fått en hel del gjort idag, dock inte mycket av det jag skulle göra från början... men det gör inget känns det som.
Jag och min jobbmamma har varit till Lådan (där alla ni som bor i Örebro vet att det är så billigt) och shoppat piff till vårat nya väntrum!
Det slutade med att väntrummet är så fint att ingen vill sitta inne på kontoret längre =)

Förutom lyckad shopping har det även löst mig helgens jobb!
Det blir övernattning i Örebro och jag kan själv välja vilka tider jag vill åka dit och hem.. är så glad för det, jag hade nästan deppat ihop helt över det här och var beredd att avstå min date med Betnér (då förstår ni kanske hur hopplöst det kändes!!)
Det betyder också att jag hinner med en fika på stan innan jag åker hem på söndag om det skulle bli tvunget ;)

Ja... detta (och faktiskt en hel del annat) är vad jag har pysslat med hittills idag, nu återstår att stryka kläder till jobbet imånn, fixa lite mat och vänta in dagens avsnitt av desperata =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0