Karlstad

Det blev en lång dag idag!
Gick upp kl 5 för att åka med det tidiga tåget till Örebro där "chefen" hämtade mig för vidare färd mot Karlstad och inte förens kl 18 var jag hemma igen!
Är riktigt trött nu, men det har varit en rolig dag och som vanligt är "världen väldigt liten" när det kommer till den landsomfattande brasch jag jobbar i, det först som hände när vi landat på mötesplatsen i Karlstad var nämligen att hemmafolket dök upp :) Märkligt värre, men väldigt trevligt!

Även på tåget hem stötte jag ihop med en kändis som jag träffade första gången jag var på utbildning i Stockholm! Jag betalade resan med ett leende och efter en stund kom hon tillbaka och vi hann prata en liten stund innan plikten åter kallade och jag fick kämpa mot sömnen i min ensamhet.

Känner mig glad och väldigt peppad inför lördagen efter att jag fått en (liten) dagsdos av mina guldklimpar från Värmland och nu hoppas jag bara att det löser sig med efteraktiviterna så man får njuta lite extra länge av att ha förmånen med övernattning i Örebro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0