Hosmor rapporeterar

Kakan är klar... tror dock inte att den blev lika bra som sist :/ men det återstår att se när det är dags att skära upp den! Rostbiffen står i ugnen och Tea den lilla fulingen har varit upp på köksbänken och snott åt sig av bitarna jag skar bort från köttet :)

Får se hur lång tid det tar innan biffen blir klart den här gången... första gången jag skulle göra sån här rostbiff fick mamma och jag vara uppe halva natten och passa den! det borde jag väl förhoppningsvis inte behöva vara med om idag, men man vet aldrig helt säkert vad som händer när jag försöker mig på att laga mat!

Nu är det hur som helst dags för lunchmål innan jag ska börja förbereda nästa bakverk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0