God morgon!

Tog en riktigt lång sovmorgon idag, den längsta på väldigt länge faktiskt :) Vaknade ganska tidigt men det var så mysigt att ligga under täcket och titta ut på dom vita trädkronorna att jag bestämde mig för att bara ligga kvar helt enkelt!

Såg nu att mitt sista inlägg igår inte blev publicerat, när jag tänker efter så reagerade jag redan igår på att det låg som utkast men var nog för trött för att fatta... tror att det var mitt undermedvetna som spelade mig nån sorts spratt för när jag läste första meningen nu så är jag nöjd med att den aldrig kommer att läsas :)

Har inte riktigt velat ta in hur allting blev och har därför heller inte orkat göra upp några nya planer.. kanske skulle jag kolla med husmor om hon kan tänka sig att göra iordning en rostbiff idag! Det och en potatisgratäng skulle nog kunna bli en bra middag ikväll...

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0