God morgon!

Idag är det fredag igen... det betyder självklart att jag ska jobba kväll :( och så kommer jag missa idol... igen.
Det är iaf skönt att tänka på att det bara är ett lördagspass kvar, i morgon, och sen har jag två lediga helger =) Vilka jag tror kommer blir väldigt trevliga!

Känner mig pigg idag! det gjorde nog inget att jag sov på soffan, jag somnade i vanlig tid ändå och om jag har tur så har jag kommit ifatt lite :)
Ska snart gå och ta en dusch och göra mig klar så jag får lite tid till annat också, laga mat tex :S det blev ju inte gjort igår (heller), så idag har jag ingen mat att ta med till jobbet om jag inte skärper till mig.

Hur är det med dig idag?

Kommentarer
Postat av: sarah

Vad roligt att du tycker det :) .

Tänkte att jag skulle börja lägga upp lite blomsterpyssel som man enkelt kan göra hemma själv :) Som den florist jag är :) . hehe .



Ha en underbar dag!

2008-10-17 @ 11:10:01
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0