Födelsedag

Om man är dödligt trött så blir man faktiskt inte piggare av att dricka vin och äta en massa god mat och fika, ändå är det sånt man helt enkelt får offra sig och göra när det är en födelsedag som skall firas!
Trodde att jag skulle få träffa Bror idag, men oj så fel jag hade... han hade varit in som hastigast för att berätta för syster att han inte hade tid att stanna och så åkte han sina typ... 30(!) mil hem igen! :S




Under kvällen har familjen faktiskt lyckats komma till ett beslut om hur det ska bli med Örebro resorna imorgon... alla hade nämligen tänkt att dom skulle åka dit och Far envisades med att säga att han minsan tänkte åka kl 9, någont som ingen annan verkade tycka var en sådär jättekul idé och efter lite dividerande fram och tillbaka kom far på att han nog inte behövde åka alls!
Kvar att komma överens var alltså jag och Nea, vilket vi såklart inte lyckades med eftersom hon tyckte att jag skulle köra sillbilen hem på söndag, en uppgift som jag såklart inte åtog mig, dels av princip skäl, men också för att jag ju inte har en aning om vad som händer varken på natten efter jobbet eller på söndagen. Det är korkat att ta en massa onödiga risker ;)

Slutresultatet av våra förhandligar blev alltså att inget blev som det var tänkt och jag måste leta på ett lämpligt tåg att åka med istället... =)

Nu ska jag hur som helst sova! Packa får jag göra imorgon förmiddag, jag tyar helt enkelt inte det ikväll...
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0