Alla ni som bara älskar Lars...

Kollar på idol idag och denna vecka kan jag äntligen konstatera att RobinE är tillbaka på banan igen... nästan så mycket att jag skulle kunna tänka mig att frångå mina principer och lägga en röst :) Lite lokalpatriot är man ju ändå trots att jag inte gärna erkänner det ;)

Däremot känner jag att jag äntligen vågar ställa frågan som jag funderat på så länge nu... och den är ju alltså till alla er som älskar Lars  bortom all rimlighet, gör ni det fortfarande?
Hans framträdande idag var ju bara för gulligt, men faktum är.. han passar inte in i Idol! När ska ni släppa honom fri att bli en seriös artist?

Ser med spänning fram emot kvällens utfall och om ni har tur återkommer jag med en grundlig analys av resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0