Vilodagen

Så värst mycket vila har det inte blivit för min del idag!
Det är verkligen helt galet på jobbet nu :S Hinner inte med det jag borde göra hur jag än vänder och virder på tiden! Hoppas att vad det nu är som ställer till det för oss lugnar ner sig snart för det här är mer än vad jag orkar med! :O

Ikväll blir det myskväll hemma med tända ljus och nått drickbart godis i tv soffan! Troligtvis en chai latte... det var länge sen nu!
Är ledig imorgon också så jag ska göra mitt bästa för att njuta! Det enda jag verkligen måste göra imorgon är att gå fram till kommun kontoret och hämta en bil som jag tydligen ska köra till Örebro på tisdag.. tycker att dom jag åker tillsammans med kan ställa upp lite och låta mig slippa körningen när som vet att jag har bilkörnings fobi! Jag har ju ändå fixat med anmälningen och ordnat fram bilen, resten kan väl dom göra?!!

Ska nog överväga att totalvägra och säga att vi tar tåget istället, så får vi se hur kul som tycker att det blir då! hehe!!

Hur har du det idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0