Tröttis

Men vad trött jag blev nu när jag kom hem! :O

På jobbet far vi omkring som yra hönor hela bunten och antingen glömmer man att ta med sig saker och får gå lite extra för det (samtidigt som vi säger 'det man inte har i huvet får man ha i benen' så klämkäckt vi bara kan) eller så upptäcker man att man helt enkelt glömt vart man skulle gå och får gå tillbaka för att komma dit man egentligen skulle gått från början.

Att komma hem till lugnet i borgen är som att komma till en annan planet, det finns väldigt få (om ens några) måsten och alla saker ligger (både på gott ont) där jag senast la dom.

Inte konstigt att man är färdig att somna så fort man kommer hem och får varva ner lite =)
Hur som helst har jag varken tid eller lust att somna nu... om ett par timmar ska jag ju vara hemma hos mamma och innan det vill jag hinna duscha och fixa lite!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hör av mig när Helene hör av sig ang. smyckena =) Hoppas du har en trevlig kväll hos föräldrarna!

2008-11-10 @ 19:26:53
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0