Tidig kväll...

Trots sovmorgon och en lat dag är jag supertrött!
Ska alldeles snart gå och göra mig klar för kvällen och hoppas att jag får vakna utsövd imorgon så att jag orkar vara vaken på jobbet!
Det är både jobbigt och tråkigt att gå runt en hel dag med svidande trötta ögon och inte är man speciellt trevlig heller för den delen när man bara går och gnäller om att man vill sova :S

Ska bli spännande att se hur många som anmält sig till julbordet.. jag har inte kunnat bestämma mig ännu! S ska inte med och då vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig till det.. känner mig lite.. hm... överflödig eller hur man ska säga.
Har ju som tur är några dagar på mig att fundera iaf =)

Nu blir det sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0