Tack, men nej tack!

Nu har jag återigen dragit vinst lotten i telefonförsäljarnas nummer lotteri för OJ vad det rings! Idag ringde en man med sluddrig röst som vill erbjuda mig ett pysselpaket för 35kr.
Han poängterade ett flertal gånger hur billigt det var och föreslog också att jag skulle ge bort det i julklapp om jag inte vill ha det själv!
Mycket snäll taktik! Visa din uppskattning till dom dina närmaste genom att ge dom all bröte som du inte själv vill ha... stackars min familj säger jag bara...

Hur som helst tackade jag nej, jag ska ju inte köpa en massa crap och det här var ju crap som jag inte ens visste vad det var... mannen sluddrade vidare om hur bra det skulle vara att inte behöva gå ut i kölden för att köpa en massa julklappar och jag fortsatte ivrigt att tacka nej tills jag tröttnade på gubben och avslutade samtalet.,  hur svårt ska det vara att förstå?

Det har inte ringt nått mer sen dess så för allt vad jag vet kanske han sitter där och sluddrar än =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0