Repskap

Jag kan knappt fatta det men jag är redan hemma från repskapet :O
Så här fort har det aldrig blivit klart nångång förut och jag är nästan apatisk av förvåning :) Det beror väl iofs på att det inte var så mycket förhandlingar eller val utan det hela flöt på ganska smärtfritt till skillnad från sist när vi löpte som skållade råttor med röst sedlarna... men rätt ska vara rätt!
 
Passade på att köpa två små julklappar under lunchen också så nu kan jag börja bygga pakethög här hemma!

Jag har ännu inte kommit på vad det ska bli för paket tema i år och dessa två var redan inslagna, men jag ska nog göra några små ändringar för att få det att passa ihop med resten sen.
Det känns iaf skönt att vara igång lite smått och det gör ju också att julstämningen börjar infinna sig ännu mer.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0