Ordning och reda :)

Det är så konstigt att man kan känna sig så lättad bara av att få göra sig av med saker!
Kanske är det mina hjärnspöken som är så lättlurade att dom tror att saker kan ersätta känslor, att det är samma sak att göra sig av med prylar som att göra sig av med sånt som gör ont innuti... (önskar iofs att det var så enkelt)

I dagens rensning har jag lyckats gör mig av med fem väskor och ett par skor!
Väsk garderoben är pimpad och nu står det väskor i prydliga rader på tre av hyllorna och jag har gjort plats för lite skor (dom som ska användas till väskorna) på dom andra och tack vare det har jag fått in alla andra skor i den vanliga garderoben så nu slipper jag använda hatthyllan som skoställ! Jag är mycket nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh vad jag saknar min ordning och reda period! (Innan Inge... haha)

2008-11-27 @ 07:32:59
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Det är bara att sätta honom på plats! millimeterordning är en av dom få vackra sakerna som finns kvar i vår kalla värld!

2008-11-27 @ 14:44:12
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0