Nya grannar?

Huset framför borgen har varit tomt en längre tid, förut har det endast hyrts ut, men nu var det visst till salu om man ville köpa det istället, gissar att det är ganska slitet och att att ägaren satt ett skapligt överpris på det.
Det har varit skönt att det inte bott någon där då husen ligger väldigt nära, iofs håller jag inte till så spec mycket på framsidan men ändå!

Hur som helst fick jag se folk där igår och självklart blev jag ju mer än nyfiken :P
Har inte kunnat ta reda på vilka som köpt det, men tycker mig se att det är lite spetsgardiner, levande blommor modell större (=omhändertagna) och jag fick även en skymt av vad som skulle gunna vara en "äldre" man i rutig skjorta!
Nu kan man ju aldrig veta, men än lever hoppet om att jag slipper både ungar som kryllar omkring på min gård och motorsågsmassakrer!
Galna hundar och misshandel blev representerat innan jag flyttade in på Hyllan så kanske, kanske är det dags att få nöjet att ha bra grannar! =)

Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0