Möte nr 1 avklarat

Har just kommit hem från sektionen där jag mötts lite nu på förmiddagen, snön började falla precis när jag skulle gå hem så nu är kanske vintern på väg!
Även om jag inte tycker om att frysa så är det ju trots allt mycket ljusare och finare med lite snö ute! Snart är det ju 1a advent också och det blir aldrig nån riktig julstämning om det inte är snö!!!

Härnäst på dagens program står en välbehövlig hårtvättning och frammåt kvällen bär det iväg på nästa möte, jag har fortfarande lite kvar att förbereda inför det, men känner mig inte speciellt orolig för om jag inte skulle hinna (läs: orka), det är bara ca 40 personer som kommer och jag har ganska bra koll på vad jag vill ha sagt!
Tack vare att jag ska på möte behöver jag heller inte tänka på att laga nån middag idag! det kommer nämligen att bjudas på mat efteråt och sen gäller det att skynda sig hem för att kolla på Grey´s!

Vad har du för dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0