Löning!

Jag blev glatt överaskad när lönebesked kom igår, hade inte fattat att det redan var dags :)
Att lönen dimper in på kontot betyder ju i första hand att en hel del tråkiga räkningar måste betalas, men det betyder också att jag får tömma lönekontot på det som blivit kvar från månaden innan och stoppa in det på (bil)sparkontot =)

Och nu ska det fasen inte dröja länge innan jag är bilägare igen! Ska bli så skönt att kunna fara omkring som man vill (självklart inte i onödan, man måste tänka på miljön)!!!
Men nu har jag ju iaf äntligen bestämt mig för att jag kommer att åka och titta på en sån här...


Sen om det blir en sån eller inte, det är en annan sak! Wiiieee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0