Julbord!

Nu börjar det närma sig jul!
Jag har glöggat slut på nästan två flaskor glögg och lite nytt julpynt är inköpt, men det som verkligen tyder på att det inte är långt kvar är anhopningen av julbords inbjudningar!

Arbetskamraterna hade kommit på att dom ville att hela avdelningen skulle gå ut och äta tillsammans (eftersom vi som vanligt inte blir bjudna av arbetsgivaren... sånt är inte man inte värd när man jobbar innom offentlig sektor).
Tycker att det är ett jättebra initiativ men har lite svårt för att betsämma om jag ska kosta på mig att följa med... det skulle isf vara den 11e, men den 10e kommer jag bli bjuden på jul-lunch och den 12e på ett annat julbord!

Vill så gärna hänga med ut, men julmat är inte nån jättefavorit hos mig och dom saker jag gillar bäst finns aldrig på julborden man äter ute... risken för sjörbjugg känns överhängande! men kanske är det värt det???


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer upp till jul, och om du inte har för många saker inbokade skulle jag tycka det skulle vara jättetrevligt att komma och hälsa på dig i borgen. För lite glögg och pepparkakor kanske??

2008-11-22 @ 08:46:38
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0