God morgon!

Rivstartar morgonen vid 9tiden med ett par mackor, en stor kopp te och några fällda tårar efter att ha läst systers blogg... alla dom som säger att det aldrig är försent är ljugande idioter hela bunten! Så det så!

Men hur som helst... idag är det lördag... jag ska till jobbet om några timmar och det känns sådär, det är dock bra att jag hinner se en hel del av stjärnor på is och jag har sovmorgon imånn också så jag behöver inte känna mig stressad att kägga mig en viss tid :)
Skulle dock gärna byta på söndag och jobba dag istället... på söndag går nämligen 'Patrik 1,5' på bion i staden och den skulle jag väldigt gärna vilja se!
Tror att chanserna är ganska små att någon kommer vilja göra ett sånt byte med så kort varsel men jag ska iaf fråga när jag kommer ner till hemmet! Jag kan inte få annat än ett nej :)

Annars kan man konstater att vädret har klarnat upp och det är bara att gratulera alla er helglediga! Passa på att ta er ut lite för snart är jag ledig igen och då blir vi sittades och titta på regnet genom fönstren igen ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Attans nedran, men du ser säkert ut som 25 ;) Men gör så att gå in till en telia butik och fråga om hjälp. Om fler säljare är som mig kommer du gå därifrån nöjd och förhoppningsvis sparat en massa pengar. pssst.. nu på måndag börjar julkampanjen... mycke bra grejor vettu=)

2008-11-15 @ 11:05:07
URL: http://aouris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0