God förmiddag!

Eftersom jag kände av en begynnande förkylning igår så bestämde jag mig för att inte utmana ödet utan sov ända tills min kropp bestämde sig för att det fick vara nog, vilket var vid elva tiden.
Faktum är att jag känner mig väldigt pigg! Halsen är bättre, ögonen är klara och luft kan obehindrat passera genom näsan!

Till frukost idag blev det mackor med skinka och avocado (hur kunde jag tycka att avocado var äckligt förut???) och till det en kopp av mitt nya ingefärs te!
Det kommer med största säkerhet att bli en ny favorit! mycket smak och det gör ju även att det är perfekt att dricka när man bara vill ha en kopp te utan att äta nånting till! Mmmm!

Solen skiner idag och jag ska nog gå ut på en liten promenad före lunch, sen blir det städning och lite tvätt på eftermiddagen innan borgen gror ihop totalt *skäms*

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att du mår bättre!!

Ang. avocado, jag gillade inte heller det tidigare men nu kan jag inte leva utan den...det är ju sååååååååå gott!

Ha en trevlig dag!

2008-11-20 @ 13:54:11
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

Va konstigt att det är så! jag kan inte heller vara utan avocado nu, grönt godis är precis vad det är :)

2008-11-20 @ 14:10:30
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0