Fixar :)

Har fixat klart det mesta inför kvällens bjudning, så nu återstår det först en dusch och ett förhoppningsvis snabbt klädval sen är det bara att tända lite ljus och göra det sista finliret!

Var till blomsteraffären på rasten och inhandlade lite julblommor eftersom mina orkidéer har passat på att vissna lagom till dom skulle behöva blomma som mest :)
Köpte bla några julstjärnor och dom lyser upp hela köket! Även fast det just nu bara får plats en i fönstret så tog jag två,  jag har ju bestämt mig för att byta gardiner så att jag kan ha både ljusstake och blommor i fönstret och som det ser ut får det blir en svart med några små tomtar på, det är den enda som passar i färg och modell, men några tomtar ska jag väl kunna leva med!

Så om jag inte hinner titta in här nått mer idag får ni ha en trevlig kväll! Det tänker iaf jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0