Fars dags presenter.. till vem?

Lovade ju förut att jag skulle berätta hur 'fars dags' firandet gick igår!
Jag fick lite bråttom och eftersom jag inte kommit på nånting bra att köpa till fader vår så fick det helt enklt bli några olika chokladkakor som jag omsorgsfullt valde ut.
Far tycker om dom mest konstiga sakerna och när jag bla hittade choklad med fikon och jordgubbar så kände jag att jag hade hittat rätt!

Omgående efter att jag överlämnat mina gåvor klargjorde han att han tänkte ge en av kakorna (dock inte fikon/jordgubb chokladen) till mamma därför att det var alldeles för hög kakao halt i den och det gillade han (???) tydligen inte...
När jag skällt lite på honom för att han var otacksam gick han iväg för att efter en kort stund komma tillbaka med en stor kartong som han räckte över och sa att han hade en sak till mig...

Hmm... Behöver jag säga att mitt redan så dåliga samvete över min usla prestation som god dotter ökades på en aning?

Vad det var jag fick tänkte jag att jag skulle visa med en bild och om jag råkar få fatt i nån gnutta ork ska jag ordna det redan ikväll, annars kommer det innom en väldigt snar framtid... typ imånn kanske!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Nu blir jag ju jättenyfiken ju!Å jag som ska lägga mig tidigt ikväll igen =( Lägg ut bilden nu! På en gång! =D

Ingen Helene har hört av sig ännu...

Kram

2008-11-11 @ 20:11:06
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Förlåt!!!

2008-11-11 @ 21:59:16
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0