Ensam

Så har jag blivit lämnad ensam igen då... hmm... det är bra träning att vara själv, men jag tycker inte att jag lär mig något av det! Skulle vara mer värt att få vara med här när dom andra kommer hit och ska reda ut alla frågor som jag inte kunnat svara på utan bara har rapporterat över! Som det är nu vet jag inte vad som händer med dom jag slussar vidare och det är ju själva problemlösningen som är grejjen!!! Måste hitta en bättre struktur på det här :)

Det är väldigt lugnt idag, några enstaka telefonsamtal men annars, ingenting! Har tyvärr inga andra uppgifter kvar som jag kan göra heller, så nu väntar jag bara på att få gå hem.
20 minuter kvar! om det inte, som vanligt, ringer någon pratglad själ fem i fyra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var samma sak när jag jobbade på drygis, eh... fritids menar jag... Då ringde det OFTA (inte alltid, tänkte ta till det först) någon förälder som var undrande/arg/ledsen/glad osv... alltid (nu menar jag det) pratglad! =)

2008-11-04 @ 16:38:35
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Ja, det är märkligt att människor är så oförstående om att man har ett liv utanför sitt jobb!



Dock slapp jag undan idag! När klockorna plingade fyra slag satte jag nyckeln i låset =)

2008-11-04 @ 16:55:42
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0