Elis; gitarr hjälten!

Gick upp ur sängen för bara en liten stund sen :S Det är drygt att först jobba och sen ha bjudning halva natten!
Tror att jag kom i säng i rätt skaplig tid ändå.. runt halv två men varje gång jag vaknat till nu på förmiddagen och tänkt att jag skulle gå upp har det slutat med att jag dragit täcket omkring mig igen och sovit vidare.

Det är verkligen tur att jag ångrade mig ang glöggutdelningen idag! skulle jag varit där mellan 13 och 18 hade ju hela dagen varit förstörd, haha!
Hur som helst var det en trevlig kväll igår, men tyvärr kunde det konstateras att jag är långt ifrån någon gitarr hjälte! :( Så här dagen efter ångrar jag bittert att jag ens provade att spela, innan hände det att jag slängde några ögonkast på den där gitarren och tänkte att jag nog säkert skulle kunna lite grann iaf och absolut inte vara sämre än någon annan :)
Oj så fel man kan... som vanligt fick jag bekräftat att jag är sämst! ...om inte ännu lite sämre än det :S

Jag är så jävla dålig! Stackars mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0