Efter jobbet...

Sitter och vilar mig efter en fantastiskt bra dag på jobbet! Allt flöt på hur bra som helst och då känns hela livet så himla mycket bättre!

Som ett litet tillägg i den här debatten kan jag bara nämna att våra boende idag erbjöds att gå ut på promenad och jag ska säga att det va då inget lätt jobb att genomföra det!
För det första var det i stort sett ingen som ens ville följa med ut och för det andra så är det långt ifrån alla som ens har någon jacka att ta på sig! Någonting för gnälliga anhöriga att tänka på kanske ;)

Men nu är jag hur som helst ledig några timmar och då finns det annat att tänka på! Som vad jag ska ta mig för att pyssla med idag... laga mat skulle kunna vara en lämplig syssla för omväxling skull, men jag är osäker på att huset har någonting som skulle kunna vara lämpligt för det ändamålet :S
Det är verkligen illa här hemma för tillfället ska jag erkänna och blir det inte bättre ordning på mig snart så börjar det likna en mindre kris här!!!

Vad har du för dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0