Data

Som vanligt så är inte jag som alla andra... jag förstår inte instruktionerna, men vet vad jag ska göra :S
Har iaf blivit godkänd nu så jag slipper gå på några mer sånna här utbildningar! känns verkligen skönt men nu gäller det bara att komma ihåg/hinna träna på jobbet också så man inte glömmer bort alla nya kunskaper och det är nog inte det lättaste.

Eftersom vi redan är klara har jag goda förhoppningar om att få sluta lite tidigare idag... det skulle inte vara helt fel eftersom det finns tvåtusen saker jag skulle behöva gör hemma istället... städa typ... eftersom AnnaPanna har hotat med att inte överlämna halsbanden som jag köpte på smyckepartyt hos henne förut om hon inte får gå på husvinsning... måste se till att skrubba ordentligt i hörnen, rusta badrummet och grovsanera kontoret tills dess!

Det blir nog inga problem :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får gärna komma hit å fortsätta när du städat klart hos dig....:-)

2008-11-07 @ 15:07:45
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Öhmm... jag har visst inte kommit igång ännu :S det lutar åt det vanliga, att stuva in så mycket som möjligt i skåp och lådor... har jag tur kommer jag undan med att grusgången från hallen till köket ska vara där också =)

2008-11-07 @ 17:04:22
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0