Brunnsvik!

Ska alldeles snart gå och rota fram en jacka och sen gå ner till macken för att bli upphämtad av en 'kollega'.
Vi ska åka till La idag, närmare bestämt till Brunnsvik där jag för första gången ska få säga hej och hallå till min framtid =)

Det är lite spännande! Jag vet inte vad dagen kommer att innehålla och jag försöker hålla förväntningarna nere för att undvika att bli besviken... det går sådär... jag drömmer dagdrömmar och nattdrömmar om vad jag kommer mötas av och vad dom har lagt upp för planer för mig!

Återkommer till kvällen med en rapport om både dagens äventyr men också med resultatet av 'fars dags' firandet igår :) Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig... men säg! När blir det det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0