Ludvika

Har varit i La idag och gjort en massa trevliga saker... Till att börja med fixade jag håret och efter det lite shopping! Bla besökte jag Tha Store för att tröst-shoppa lite efter att bilen bestämt sig för att bråka med mig.

Där hittade jag som vanligt nånting roligt som jag var tvungen att prova, tyvärr är det (också) som vanligt, att det låter bättre än vad det är...



Förutom att shoppa har jag även gjort lite research inför kommande inköp av en ny bil. Den här gången va det faktiskt jättekul, för det fanns en massa bilar som va nästan lika, vilket betyder att jag kommer kunna välja en massa saker.. som färg t.ex :)

Därefter blev det fika med C och hans underbara familj.
Söta, mysiga Nelly är min nya bästis och jag ska få låna henne på marken så jag kan tränga mig fram med vagnen bland allt folk! nån som vill hänga på? vi kanske kan gå i bredd???

Kvällen har jag valt att dela upp på två olika aktiviteter, det ena var att kolla på desperata och det andra är att gåträna i mina vingel skor, eftersom jag gett upp tanken på att köpa mig ett par nya bara för kongressen.
Försvinner jag från bloggen så vet ni att ni hittar mig på kirurgen med brutna fötter! I händelse av det är blommor mycket uppskattat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0