Stress

Personal-balunsen var ungefär lika spännande som vanligt, maten va lika som förra gången, äppelvattnet va lika gott som förra gången och kväljningarna orsakades av samma saker som förra gången och då har inte maten nått med det att göra...

Fick höra att datumet för årets personalresa var bestämt... och jag kan inte vara med :( Det va så klart samma lördag som jag kommer att vara på kongressen i Sthlm :( Lite trist känns det om jag ska vara ärlig, men å andra sidan kanske det blir bra så!

Hann så klart inte alls med att packa innan jag drog iväg, utan det har jag fått göra nu sen jag kom hem, däremot är inte bilen tankad, så det måste göras imånn innan jag åker..
Har slutat upp med många av mina nojjor men "full tank nojjan" vet jag inte ens om jag vill försöka jobba bort, hela livet känns lättare om jag vet att Lilly är mätt och belåten!

Nu är det dags att sova lite, så jag är utvilad på utbildningen imorgon! Tror att det kommer krävas lite extra koncentration från min sida eftersom det är vidareutbildning innom ett område som jag ännu inte fått nån grundutbildning i :S
Så, imorgon är jag alltså i Nora och det betyder som vanligt att det är mobilen som gäller :)

To be...


Kommentarer
Postat av: chaos

När skall du vara i Stockholm? Om du har tid kan vi kanske träffas och ta en liten fika? Jag hittar en bra ekologiskt ställe. Bara om du har tid och känner för det, ingen stress!

2008-05-08 @ 08:09:29
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: chaos

Ibland försvinner kommentarerna, jag testar igen.

När skall du vara i huvudstan? Om du vill och har tid så skulle vi kunna träffas och fika tillsammans. Jag hittar några ekologiska fikaställe som vi kan testa ( och rättvisemärkta så klart! ).

2008-05-08 @ 08:11:57
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Coolt!

Jag kommer åka dit sista Maj och det är uppsamling kl 18, så om jag kommer tidigt kan ju kanske den dagen passa...

Ska undersöka saken mer allt eftersom jag får infon :)

2008-05-09 @ 14:56:32
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Sista maj? den 31 maj? Min älskling springer Sthlms marathon den dagen ( jag tänkte titta och heja på honom! ) så om du är här någon annan dag skulle det passa lite bättre...Varför skall maran vara så tidigt i år! Den brukar vara i juni ju!

2008-05-09 @ 15:21:39
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Det kanske är den näst sista... jag kommer dit på en fredag iaf!

2008-05-09 @ 16:51:59
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0