sommar snygg!

Mmm... I'm so stylisch!
Jag har shorts på mig för typ första gången i mitt liv och jag tror att det faktum att jag aldrig brukar ha det, kan ha nått att göra med att jag alltid har så bleka ben... maybe?
Shortsen matchas snyggt med ett svart linne och ett par solglasögon i  en modell som det nog inte finns en enda människa som passar i på riktigt (minst av alla jag!)

Efter några timmar utomhus har nu mina bleka fjäll intagit en svagt (men dock jämn) röd ton!
Jag kom faktiskt ihåg att använda solskydd idag och jag hoppas att 30 ska räcka, men även om det gör det så ska jag nog hålla mig borta från solstolen ett tag nu och kanske innom en snar framtid ta en dusch!

Har provat ännu en glass idag också den från GB... Idag blev det en favorit i ny tappning nämligen den laktosfria Sandwichen med jordgubb.
Betyg: Sämre än orginalet (och även sämre än både pepparkaka och saffran smakerna!) , men plus i kanten för att den är laktosfri!!!! Troligtvis min första och sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0