Rullar fram feat. Lilly

Nu har jag provat att volyma håret... det va ju visserligen ett tag sen jag fyllde, men jag har inte hunnit testa alla mina presenter ännu... idag valde jag att prova min master!
det är helt sjuk, men det fungerar faktiskt! jag ser precis ut som tjejen i "this girl no hair"-reklamen =)

Förutom det håller jag på att provgå mina nya skor... det känns som att en längre promenad i dom kommer att vara förenat med ett visst mått av smärta :S så därför är det lika bra att börja öva!

Bortsett från det har egentligen inte gjort nått alls sen jag kom hem från jobbet idag... provade mina gala klänningar och har nu konstaterat att det kommer bli den ljusröda! Kanske lika bra det.. vet inte om det är ok att ha svart på kongress fest *funderar* Vet för övrigt inte ens om det verkligen är rätt typ av klänning.. det står bara långklänning/kostym, kanske är denna för mycket då? *sucka*

Nåväl.. nu lite glada nyheter för alla er nyfikna!
 Lilly klarade besiktingen galant idag och killarna som jobbade på bilprovningen bugade och bockade inför min far, för att han gav dom den äran att besikta en så fin bil... Dom är nog inte vana med sånna guldklimpar som min!
Jag frågade far hur det hade gått och han svarade "som alltid med den bilen" Dvs inte en enda anmärkning! jippiee! Men så la han till att det fanns "något som kunde vara bra att veta" och även fast jag frågade flera gånger sa han inte vad, utan hänvisade bara till att jag skulle få se när jag hämtade bilen.

SE!! är det något som han på riktigt tror att jag ska kunna SE så måste det vara något extremt stort fel :O

Så nu sitter jag och funderar på vilka saker som kan "vara bra att veta"
1. Samtliga hjul håller på att rasa av
2.  Någon har placerat en tidsinställd atombomb under bilen
3. Bilen behöver tvättas

Nån som är bra på bilar... Vad kan tänkas vara "bra att veta" om en bil?

Kommentarer
Postat av: chaos

Vad rolig din pappa är! Hurrá för pappor!

2008-05-16 @ 09:31:31
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Han är väldigt snäll.. men jag blir så frustrerad när han gör så där!

2008-05-16 @ 11:16:48
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Linnis

Så det blev en bra present alltså? :)

2008-05-19 @ 13:55:49
Postat av: allicen

Linnis:

Den är skitbra! men volymar man för mycket ser man ut som ett penntroll.. ganska gulligt det med iofs :)

2008-05-19 @ 14:29:18
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0