övergiven

Idag är det planering inför eftermiddagens utbildning som gäller.. eller iaf var det vad jag trodde :/
Den här dagen börjar verkligen inte bra... För det första kom jag hit så tidigt att det inte ens var avlarmat ännu och jag fick lite huvudbry när det plötsligt började pipa här inne!
När jag lyckats få tyst på det visade det sig att jag dessutom var den enda som planerat att planera, dom andra har nämligen konfererat fram att dom ska börja halv tio och halv elva! så här sitter jag och börjar fundera på om det finns nån liten möjlighet att förhindra att jag ska bli på dåligt humör! har tyvärr inte kommit fram till nått annat än att det troligtvis inte gör det *suck*

Jag hade kunnat ligga hemma och gris sova precis just nu!!!!!!

Inte nog med att jag tror att vi inte kommer hinna med all planering på den korta tid som blir kvar, när dom andra väl är här och vi kan sätta igång kommer journalisten att ringa, vilket ju hade passat bättre att hon gjort typ NU om jag hade vetat om detta :S

BLÄ!

Nån som har nått uppmuntrande att dela med sig av? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0