God morgon!

Va så väldigt trött i morse när jag vaknade att jag somnade om en halvtimme, det behövdes verkligen! Kanske är jag så trött för att jag drömt så konstigt hela natten eller så beror det helt enkelt på att det va stor baluns igår med med allt vad det innebär :)

Denna vecka måste jag börja förbereda inför kongressen... det känns som att det är mycket att tänka på denna gång och mitt största bekymmer är så klart kongressfesten.
Klänningen är klar.. men kanske borde jag ha nått mer till än sjalen som följde med klänningen *funderar* det kommer nog bli lite kyligt att ta sig till och från hotellet annars :S
Så är det ju det där med skor... jag har ett par som passar till men då kommer jag vinlga runt över stan och hamna i arresten :S det känns mindre bra, så jag vill försöka undvika hela den biten!
Istället har jag två par andra skor som jag skulle vilja ha och som jag faktiskt kan gå i, men då är problemet att dom inte känns riktigt rätt vid just det här tillfället. Jag blir så trött... *sucka*

För övrigt har jag inte planerat nått idag mer än att surfa runt på sj's hemsida och försöka komma fram till vilka tåg som gäller när jag väl ska ge mig iväg, därefter blir det jobbet och sen hinner jag tyvärr inte så mycket mer :(

Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0