Fegis

Efter att ha varit vaken ett antal gånger under natten och hämtat kläder som hängt på tork osv vaknade jag av mobilen kl 8 för att jag skulle kunna ringa till doktorn.
Jag kände efter lite snabbt hur jag kände mig och konstaterade att det kändes lite bättre, så jag ringde till mamma istället och tillsammans kom vi överens om att jag nog inte behövde ringa till doktorn för att dom nog inte skulle kunna hjälpa mig nått iaf.

Istället somnade jag om i nån timme innan jag gick upp för att fortsätta packa, nu får jag tyvärr inte ner mer saker i väskan men jag är ganska säker på att jag har för lite tröjor med mig! hjärnan är som sirap och jag har ingen aning om vad jag har lagt ner för nått men jag orkar inte packa upp allting igen.. herregud, jag blir knäpp!!!

Nu ska jag göra iordning nått att äta så jag slipper dö hungersdöden på tåget... To be...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0