Utgång i staden

Ikväll tog S med mig mig till puben och jag hade inte behövt vara så orolig som jag varit, det hela var inte värre än att hon nu har råkat ut för samma sak som jag gör lite då och då och istället för att vara orolig kan jag nu känna mig glad för hennes skull istället :)

Det va länge sedan jag var ut här i staden, närmare bestämt första gången sen förra årets roligaste dygn som då slutade med nattligt besök på badstranden!
S påpekade att det snart är dags för en repris och det skulle faktiskt vara kul att pricka in en reunion  *ler*

Träffade på min elektriker ikväll och mer passande kunde det inte varit, då vi på mindre än en sekund fick ingå äktenskap och lägga oss till med tre barn, för att jag skulle undvika uppvaktningen från killen som jag vänligt nog "köpte" en cigg åt tidigare under kvällen.
Att det ska bli så krångligt bara för att man försöker vara lite snäll...

Avslutningsvis känner jag att jag kan bli lite personlig, för S, du har faktiskt rätt...
"Jag ser mig idag, men är inte samma som förut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0