städning

Har varit i städartagen idag igen.
Passade på att hänga på chaos när hon prylbantar sitt hem, tyvärr lider ju jag av en fruktansvärd seppis när det kommer till mina prylar och när jag inte kommit längre än till att slänga två bitar paketpapper som man möjligen skulle kunna slå in ett gem i, så var jag helt enkelt tvungen att skärpa mig!
 
Är mycket nöjd med att till slut ha slängt en och en halv påse med crap.
Dagen till ära valde jag att städa mitt kontor och gissa om jag blev förvånad när jag hittade ett skrivbord under all bråte, från och med nu kommer jag till och med kunna utföra arbete där inne!!!
Skulle dock inte skada om jag fick nån ordnign på det trådlösa nätverket så att jag kan sparka liv i datorn däruppe!

hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag önskar att jag var lika duktigt som dig, jag borde också städa på kontoret men jag hinner aldrig ifatt den! Visst är det kul att få det rent och fint! Det går lite sakta här men åt rätt håll! tack för att du länkade till mig! Det var riktigt snällt!

2008-03-25 @ 21:05:24
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0