På små lätta moln...

Har varit i folkets hus på en föreläsning nu på förmiddagen och My God va bra det va!
Lisa Andersson har verkligen alla rätt och hon lyckades med konststycket att få mig att ändra inställning till en specifik sak som kommer införas på jobbet, och detta på mindre än tre timmar!!! Way to go Lisa! du skulle behöva flytta in i min hjärna och möbla om lite :)

Efter föreläsningen började jag promenera hemmåt, efter att först ha pratat lite med min jobbmamma och bäst som jag gick genom staden kom jag på att jag skulle gå in och se efter om det det kommit in några nya skor som skulle behöva lite miljöombyte och innan butiksdörren slagit igen bakom mig fick jag en komplimang av affärinnehaverskan som var så trevlig att det nästan är skadligt för min hälsa och mitt ego!
Jag kom helt av mig i skoshoppingen och istället gick jag därifrån med glada steg och med humöret på topp stegade jag istället in på blomsteraffären och visade upp en bild jag tagit på en blomma när jag va på möte förra veckan, så nu har jag även klarat av blombeställningen till matsalen (även fast jag glömt att ta med det på listan!)

Så lätt kan det vara att laga ett sår i min ratade själ :)

Kommentarer
Postat av: solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

www.ifonesverige.se/tavlingar/tjan...r-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0