Lördag

God förmiddag!
Idag är det bara grått och tråkigt... det blåser och för att sänka stämningen ytterligare så kommer det ner nått slags snöblask som inte gör någon nytta alls!

Efter vilodagen från matsalen igår ska det återigen tapetseras idag, det återstår att se hur mycket som hinns med, men på måndag är det förhoppningsvis dags att köpa hem nya golvlister så att bokhyllorna kan komma på plats!

Ska prova att ställa dom längs en annan vägg den här gången, för att kunna få plats med lite andra saker som jag har på gång... bla finns det en sak i garaget som jag längtat länge efter att kunna ta in i huset och nu verkar det som att den kan komma att passa!
Väntar lite med att berätta vad det är, men när jag fått damma av den lite kommer det nog upp en bild :)

Nu ska jag nog ta en efterlängtad dusch och sen får vi se vad som händer... känner mig fortfarande taggad att slänga grejjer så jag klommer med största sannolikhet att börja härja i nått skåp snart!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch har ni snö ? Hoppas inte att det kommer hit...

2008-03-01 @ 11:33:54
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: allicen

Lina:
Ja... eller snö är väl kanske inte heller rätt ord... det är bara slask :(

2008-03-01 @ 12:03:54
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0