Ledig Torsdag

Skulle gått upp vid 8 idag men det gick helt enkelt inte att kliva ur den varma sängen, istället sov jag till 9 och så gosade jag en stund med Tea som kom och buffade på mig.

Ska försöka hinna ta en promenad hem till mor och far nu på förmiddagen och hämta min bil, som egentligen skulle vara besiktad och klar vid den här tiden men pappa ringde igår och sa åt mig att avboka tiden och köra henne till verkstaden istället :S
Som vanligt är det bakbromsarna som fastnat (är det därför det inte går att köra så fort?) men jag är livrädd för vad som mer kan tänkas komma fram när dom väl tittar på henne.

Det är dags att köpa en ny bil nu, så är det bara *snyft*

Ska passa på att gå in och köpa beslagen på färgaffären när jag ändå är ute med Lilly och förhoppningsvis har dom fixat klart så jag får igen pengarna för tapeterna som dom redan fått tillbaka.
Tänkte också att jag skulle försöka släpa in det där jag har ute i garaget som jag ska ta in så jag kan snygga till den och visa er :)
Nu är det snart fullt i matsalen igen, haha!!!

Glöm inte bort att svara på hur jag ska göra med hyllorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0