Grey´s ikväll!!

Jag har faktiskt gjort klart fyra saker på min lista för dagen, men än finns det lite kvar att pyssla med.
Hade bestämt mig för att ta en promenad, men helt utan att jag märkte det, så försvann det vackra vädret och det blev bara grått och mulet istället... så kom jag på att jag ju också skulle ta ut pengar att betala tåget med imorgon och vad gör jag då om inte tar en promenad till bankomaten?!! Va smart jag är, Då måste jag ju gå även fast det inte känns nått kul!
och nu har det ju hunnit bli så pass mörkt ute att jag vågar ta på mig mössan också :)

Såg föresten att det är Grey´s ikväll.. det hade jag faktiskt glömt bort, hur man nu kan glömma det :S *längtar*

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0