Fler skador...

Jag har ont! Man skulle rent av kunna säga att jag lider!

Helt märkligt vaknade jag med en stukad fot :S fråga mig inte hur det har gått till, men ont som satan gjorde det i fotleden även fast jag är helt säker på att det inte alls var så när jag bäddade ner mig!
Gick ju till jobbet på eftermiddagen och då försvann stukningen helt märkligt igen men nu på kvällen när jag kom är den tillbaka, sju resor värre...

Det är ju konstigt... mycket konstigt! och ja! det är synd om mig :)

Kommentarer
Postat av: Designtjejejen

Oj.. vad konstigt!!! Hoppas att du känner dig bättre!!! ...och får en bra söndag!

2008-03-09 @ 08:59:13
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0