En hemlig dag...

Så mycket hemlisar som jag har råkat ut för idag har jag nog inte gjort i hela mitt jättelånga liv!

Började dagen med ett mer eller mindre hemligt möte och när vi hade mötts färdigt gick jag iväg för att kvittera ut en nyckel som går till alla hemliga dörrar i hela världen samt att jag även fick en superhemlig kod som gör att jag helt självständigt kan ta mig in genom en massa andra hemliga dörrar, där min nya nyckel inte passar. Ja, ni förstår ju själva hur många dörrar jag kan öppna nu! :)

Som om det inte var nog delgavs jag ytterligare hemligheter i form av diveres hemliga lösenord till ett extremt hemligt antal sidor på det mystiska internätet.
Som en liten bonus fick jag även lära mig det topphemliga systemet man använder för att utforma dessa hemliga lösenord vilket nu lett till att jag i all hemlighet kunnat lista ut mitt blivade personliga jättehemliga lösenord!
Vad jag däremot inte har lyckats lista ut är hur mitt nya usb minne fungerar eller för den delen vad jag ska ha det till... förutom att jag blev tillsagd att jag måste lägga in, just det! ett hemligt lösenord!

Så när jag inte hade några mer hemligheter att få reda på bestämde jag mig för att rensa lite i skrivbordet som jag kommer kunna använda när jag har kontorstid och passade självklart på att göra upp ett topphemligt system i lådorna... kan avslöja att plastfickorna ligger i lådan lägst ner mer mer än så får ni tyvärr inte veta...


Kommentarer
Postat av: chaos

så nu måste vi akta oss för spionen! Har du blivit hemlig agent? Jag kan inte hålla hemlisar så berätta aldrig någon hemlis för mig för jag klarar inte av att vara tyst om det, inte ens två minuter!

2008-03-18 @ 20:53:08
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: allicen

chaos:
Du är inte helt fel ute... även om ingen på sektionen lärt mig några agent knep ännu! hittills tjatar dom bara om att jag ska läsa på arbetsmiljölagen haha!!

Inte kunde jag gissa att du var en sån skvallerbytta ;)

2008-03-18 @ 22:07:03
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: chaos

det är bara att jag tror på ärlighet, det blir mindre konflikter om man är ärlig och säger på en gång vad som är fel istället för att prata bakom ryggen om saken. Jag har dock svårt att hålla en hemlis när det handlar om skämt och så...

2008-03-19 @ 18:18:32
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0