Idag

Är lite rastlös idag, men för omotiverad för att ta mig för med något, så jag har städat och tvättat... å denna underbara terapi!
Fungerar lika bra oavsett om man är glad, sprallig, arg eller ledsen!

Har jobbat några timmar på sektionen idag också, där jag vinkade av V inför hennes semester, måste erkänna att jag är lite avundsjuk på henne och skulle inte ha nått emot att vara ledig i fyra härliga veckor :) men min tid kommer även om jag "bara" har tre veckor.

Ser för övrigt ut som att jag kommer kunna få vara med på bullret två dagar :) har önskat att få jobba på lördagen eftersom det blir avslutning vid stugan på kvällen då.. det vill man ju inte missa! hihi!


"Men vi kände behovet av att ha kontroll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0