uppladdning

Har haft en lugn förmiddag idag, skulle ringa runt till en massa människor men det är ingen som svarar,så det blev snabbt avklarat :)
Ska snart ge mig iväg till jobbet och laddar så gott det går inför dessa tre dagar! Är lite nyfiken på vem jag kommer få jobba med... tror att mina arbetskamrater har gått på semester redan, men är inte helt säker.

När jag jobbat klart och går av mitt skift på fredag är det helt plötsligt midsommarafton! Helt galet! Hoppas hoppas hoppas att det kan få vara fint väder då! längtar efter lite mer sol och värme nu...

Har för övrigt fått ett av tidernas största problem under morgonen... jag får inte fram nått ljud på datorn!!!! Det känns som lite av en katastrof för tillfället, så illa att jag tom klättrat in bakom databordet och tittat på alla sladdar som ligger där och skräpar!
Kunde dock inte lösa det hela, utan blev istället ännu mer konfunderad över hur det kan vara möjligt att det ska behövas sånna abnorma mängder sladdar i olika längder och färger! Jäkligt fult är det iaf!

vet du vart  ljudet har tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0