Stenmässa

Jag tog mig iväg till stenmässan en liten stund!
Det va sådär... blåste för mycket och regnade studtals för mycket :( men jag köpte iaf med mig fyra trådar pärlor hem! ska försöka komma iväg och köpa till resten av grejjerna snart så kanske jag kan lyckas knåpa ihop nått halsband innan vi går in i nästa årtusende!

Annars har jag inte gjort så mycket.. städat inne i tvättstugan och äntligen lyckats rensa ut lite krukor som jag gått och funderar på i ett par år nu :)
Har dock inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra med dom... kanske ska fråga om vi behöver några till jobbet *funderar* vill inte att dom ska bli ståendes i garaget och skräpa istället, då kan jag lika gärna ha dom inne!

Behöver du nån kruka?
säg en färg bara, med största sannolikhet finns det en :)

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag vill gärna se en bild av pärlorna du köpte! Visa visa....

2008-06-16 @ 15:32:57
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

ska fixa!

2008-06-16 @ 21:41:24
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0