Läggdags

Känner mig aningens dränerad på energi för tillfället.. är i extremt behov icke seriösa aktiviteter!

Inte blev det bättre när jag idag helt plötsligt insåg att mitt underbara, snygga, bästa, praktiskaste paraply är borta :( det känns som att en liten dela av mig är borta och jag har svårt att se framför mig hur jag ska kunna hantera dagarna fram tills att jag, antingen får tillbaka det, om det nu är där jag tror att det är, eller köper ett nytt!
Men hur ska jag någonsin kunna få tag på ett lika snyggt, lika bra och lika praktiskt paraply igen?!?!

Hjärtskärande!
Det är vad det är :(

Nu är det hur som helst dags för mig att sova lite innan det är dags att ge sig av till jobbet igen.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade en bra artikel om att det är bra att skaffa få barn. Titta min inlägg i miljöbloggen som jag har : http://blogs.su.se/jalba/

2008-06-19 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0