Imorgon

Imorgon (märk väl att jag övar på att bli av med min fula stavningsovana!) är jag ledig! Det ska bli riktigt skönt även om det verkar som att det inte kommer bli fullt så varm som det varit dom sista dagarna...
Förhoppningsvis kommer det att bli nytt tak på garaget imånn eftersom det gamla har gett sig till att läcka :(

På em/kvällen ska jag nog cykla ut till stugan om jag inte fastnar i städning, vilket jag iofs hoppas på att jag kommer göra! Det ser för illa ut här hemma :S packning från kursen både högt och lågt i en härlig blandning med dammtussar lika stora som katten :S
Det spelar ingen roll att jag fått dispens av mor och inte har behövt städa när det varit 30 grader varmt och jag har jobbat men nu får det vara nog, jag står inte ut längre!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Kan man fastna i städning? :S

2008-06-10 @ 20:12:24
Postat av: allicen

Linnis:

Så klart man kan! städning is tha shit! det har dock inte blivit gjort ännu...

2008-06-10 @ 22:54:41
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0