God förmiddag

Idag är det dags för jobb igen... har faktiskt lagat mat nu på förmiddagen så jag skulle kunna ha med nått annat än den frysta veggo lasagnen som jag ätit i typ tre veckor nu :)
Har också pillat lite på min nya telefon och än så länge känns det bra! Inte alls så svårt som jag trodde att vänja mig tillbaka till nokias menyer och knappar.
Ska kolla lite tågtider till imorgon eftersom jag ska jobba i Örebro igen men annars har jag inget kvar på min lista med saker jag skulle komma ihåg :)

Har lite planer på att åka till Ludvika i helgen eftersom det är dags för Ludvikafesten igen! och som om inte det räcker så fyller C 30 år!!! Det vill jag inte missa...
Måste bara ta reda på hur det är med bussen i år, nån som vet om den går härifrån och isf vilka tider?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0