Funderingar

Jag har nu fått det bästa av tillfällen att ägna mig åt mina funderingar.
Nu kommer jag kunna grubbla i ett par dagar men jag måste nog sätta upp lite regler för hur det ska gå till :)

Att grubbla till detta:



Kommer sannerligen inte att fungera!
Alternativt kan jag försöka att bestämma mig och sen styra upp min grubblerier utifrån det, då borde jag ju komma fram till något bra?

Har föresten fått en skopa vatten på mitt yrkesval-frö och det verkar inte bättre än att det på något ytterst litet sätt har rotat sig och på så vis inte kommer blåsa bort av vilken liten vindpust av tveksamhet som helst.
Kanske är det detta jag alltid bara inte vetat om att jag faktiskt ville :)



Jag kommer garanterat att vinna något, eller åtminstonde lära mig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0